Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток N 2
(до рішення ради суддів загальних судів від13.02.2014 N 21)
N |
Назва базового показника ефективності діяльності суду |
за перше півріччя |
за рік |
1 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, |
25 |
25 |
- |
- |
||
2 |
кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
504 |
873 |
3 |
кількість розглянутих справ і матеріалів |
453 |
850 |
4 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період, |
76 |
48 |
- |
- |
||
5 |
кількість скасованих судових рішень |
5 |
15 |
6 |
кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду, |
- |
- |
- |
- |
||
7 |
середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю, |
264,5 |
898 |
8 |
загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) |
2367 |
4118 |
9 |
середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
394,5 |
823,6 |
10 |
кількість працівників апарату суду на одного суддю |
8 |
6 |
11 |
відсоток розглянутих справ |
87,10 |
94,65 |
12 |
середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
226,5 |
850 |
13 |
відсоток скасованих судових рішень |
1,13 |
2 |
14 |
кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв'язку |
4 |
4 |
15 |
кількість виклику осіб до суду з використанням sms-повідомлень |
30 |
81 |
16 |
наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду |
+ |
+ |
17 |
результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування |
Проведеним 10.07.2014 року опитуванням громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності Варвинського районного суду, встановлено, що громадяни-відвідувачі оцінили: - зручність умов перебування громадян у суді оцінено на «відмінно» - (100% респондентів); - повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду оцінено на «відмінно» -4 (66,66% респондентів), «добре» - 2 (33,33% опитаних); - ефективність організації роботи суду оцінено на «відмінно» - 5 (83,33% респондентів), «добре» - 1 (16,66% опитаних); - коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів судів оцінено «так» - 6 (100%); - коректне та ввічливе ставлення працівників апарату суду до відвідувачів оцінено «так» - 6 (100% респондентів); - незалежність та неупередженість суду при розгляді справ та забезпечення справедливого розгляду справ громадяни оцінили «так» - 4 (66,66% респондентів), «скоріше так» - 2 (33,33% опитуваних).
|
Проведеним з 01 по 05 вересня 2014 року опитуванням громадян-учасників судових проваджень стосовно здійснення аналізу стану незалежності, неупередженості та доступності правосуддя в Варвинському районному суді встановлено, що громадяни оцінили: - зручність умов перебування в суді «відмінно» - 12,5%, «добре»- 75%, «задовільно»-12,5%; - повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду-«відмінно»-25%, «добре»-75%; - незалежність та неупередженість суду при розгляді справ та забезпечення справедливого розгляду справ громадяни оцінили «так» - 75% респондентів, «важко сказати» - 25% опитуваних; - коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів судів оцінено «так» - 6(75%), «скоріше так» - 2(25%); - коректне та ввічливе ставлення працівників апарату суду до відвідувачів оцінено «так» - 6(75% респондентів), «скоріше так»- 2 (25%); - ефективність виконання суддями своїх функціональних обов’язків «так»- 4 (50%), «важко сказати»- 4 (50%); - чи справедливе рішення прийняв суд – «так»- 62,5%, «скоріше так»- 25%, «важко сказати»- 12,5%; - ефективність організації роботи суду – «добре»- 50%, «відмінно»-12,5%, «важко сказати»- 12,5%, «задовільно»-25%. |