Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
N |
Назва базового показника ефективності діяльності суду |
за перше півріччя |
за рік |
1 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду, |
48 |
|
- |
|
||
2 |
кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
340 |
|
3 |
кількість розглянутих справ і матеріалів |
340 |
|
4 |
залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період, |
48 |
|
- |
|
||
5 |
кількість скасованих судових рішень |
6 |
|
6 |
кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду, |
- |
|
- |
|
||
7 |
середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю, |
129,33 |
|
8 |
загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) |
2759 |
|
9 |
середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
459,83 |
|
10 |
кількість працівників апарату суду на одного суддю |
4,6 |
|
11 |
відсоток розглянутих справ |
87,63 |
|
12 |
середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
113,33 |
|
13 |
відсоток скасованих судових рішень |
1,76 |
|
14 |
кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв'язку |
1 |
|
15 |
кількість виклику осіб до суду з використанням sms-повідомлень |
51 |
|
16 |
наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду |
+ |
|
17 |
результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування |
Проведеним опитуванням громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності Варвинського районного суду, встановлено, що громадяни-відвідувачі оцінили: - зручність умов перебування громадян у суді оцінено на «відмінно» - (100% респондентів); - повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду оцінено на «відмінно» -4 (66,66% респондентів), «добре» - 2 (33,33% опитаних); - ефективність організації роботи суду оцінено на «відмінно» - 4(66,66% респондентів), «добре» - 2 (33,33% опитаних); - коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів судів оцінено «так» - 5 (83,33%), скоріше так – 1 (16,66%); - коректне та ввічливе ставлення працівників апарату суду до відвідувачів оцінено «так» - 6 (100% респондентів); - незалежність та неупередженість суду при розгляді справ та забезпечення справедливого розгляду справ громадяни оцінили «так» - 4 (66,66% респондентів), «скоріше так» - 2 (33,33% опитуваних).
|
|